План заходів щодо запобігання та протидії булінгу ЗДО №160 «Журавлик»
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
І. Діагностичний етап та психологічний супровід |
||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня психоемоційної напруги, тривожності, агресивності в дитячому колективі |
діти |
вересень |
Практичний психолог |
2 |
Створення бази інструментарію для визначення психологічного мікроклімату, рівня конфліктності в педагогічному колективі |
педагоги |
вересень |
Практичний психолог |
3 |
Створення банку даних дітей «групи ризику» |
діти |
жовтень |
Практичний психолог |
4 |
Спостереження за міжособистісною поведінкою дітей |
діти молодшого дошкільного віку |
упродовж року |
Практичний психолог вихователі |
5 |
Соціометрія |
діти старшого дошкільного віку |
листопад, травень |
Практичний психолог |
6 |
Спостереження за психологічним мікрокліматом в ДНЗ |
педагоги, діти, батьки |
упродовж року |
Практичний психолог вихователі |
7 |
Анкетування учасників освітнього процесу з питань обізнаності з поняттям булінгу |
педагоги батьки |
грудень |
Практичний психолог |
8 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота |
педагоги, діти, батьки |
упродовж року |
Практичний психолог |
ІІ. Інформаційно–профілактичні заходи |
||||
1 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
колектив закладу |
жовтень |
Адміністрація ДНЗ Практичний психолог |
2 |
Проведення педагогічної години на тему «Протидія боулінгу в дитячому колективі» |
педагоги |
листопад |
Вихователь-методист |
3 |
Обговорення питання протидії боулінгу на батьківських зборах |
батьки |
лютий |
Практичний психолог вихователі |
4 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
педагоги батьки |
грудень |
Практичний психолог |
5 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з боулінгом» |
педагоги |
січень |
Практичний психолог |
6 |
Контроль стану попередження випадків боулінгу |
колектив закладу |
щоквартально |
Адміністрація ДНЗ |
7 |
Круглий стіл «Безпечний дитсадок. Маски боулінгу» |
педагоги |
квітень |
Вихователь-методист практичний психолог |
ІІІ. Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
вихованці закладу |
упродовж року |
Вихователі, вуз. спеціалісти |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності |
вихованці закладу |
упродовж року |
Вихователі, вуз. спеціалісти |
3 |
Робота відео залу. Перегляд мультфільмів відповідної спрямованості |
вихованці закладу |
упродовж року |
Практичний психолог вихователі |
4 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
вихованці закладу |
листопад |
Практичний психолог вихователі |
5 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
вихованці закладу |
квітень |
Практичний психолог вихователі вуз. спеціалісти |
IV. Робота з батьками |
||||
1 |
Консультації: - «Протидія цькуванню в дитячому колективі» - «Булінг від «А» до «Я» - «Стоп насильству в сім’ї» |
батьки |
упродовж року |
Практичний психолог |
2 |
Тренінг: «Як навчити безпеці дітей в Інтернеті» |
батьки |
упродовж року |
Практичний психолог |
3 |
Інформаційна робота через веб-сайт закладу |
батьки |
упродовж року |
Вихователь-методист |