План заходів щодо запобігання та протидії булінгу ЗДО №160 «Журавлик»

 

 

№ з/п

Назва заходу

Цільова

аудиторія

Термін

виконання

Відповідальний

І. Діагностичний етап та психологічний супровід

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня психоемоційної напруги, тривожності, агресивності в дитячому колективі

діти

вересень

Практичний психолог

2

Створення бази інструментарію для визначення психологічного мікроклімату, рівня конфліктності в педагогічному колективі

педагоги

вересень

Практичний психолог

3

Створення банку даних дітей «групи ризику»

діти

жовтень

Практичний психолог

4

Спостереження за міжособистісною поведінкою дітей

діти молодшого дошкільного віку

упродовж

року

Практичний психолог

вихователі

5

Соціометрія

діти старшого дошкільного віку

листопад,

травень

Практичний психолог

6

Спостереження за психологічним мікрокліматом в ДНЗ

педагоги, діти, батьки

упродовж

року

Практичний психолог

вихователі

7

Анкетування учасників освітнього процесу з питань обізнаності з поняттям булінгу

педагоги

батьки

грудень

Практичний психолог

8

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота

педагоги, діти, батьки

упродовж

року

Практичний психолог

ІІ. Інформаційно–профілактичні заходи

1

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

колектив

закладу

жовтень

Адміністрація ДНЗ

Практичний психолог

2

Проведення педагогічної години на тему «Протидія боулінгу в дитячому колективі»

педагоги

листопад

Вихователь-методист

3

Обговорення питання протидії боулінгу на батьківських зборах

батьки

лютий

Практичний психолог

вихователі

4

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

педагоги

батьки

грудень

Практичний

психолог

5

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з боулінгом»

педагоги

січень

Практичний

психолог

6

Контроль стану попередження випадків боулінгу

колектив

закладу

щоквартально

Адміністрація ДНЗ

7

Круглий стіл «Безпечний дитсадок. Маски боулінгу»

педагоги

квітень

Вихователь-методист

практичний

психолог

ІІІ. Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків

вихованці

закладу

упродовж

року

Вихователі, вуз. спеціалісти

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності

вихованці

закладу

упродовж

року

Вихователі, вуз. спеціалісти

3

Робота відео залу. Перегляд мультфільмів відповідної спрямованості

вихованці

закладу

упродовж

року

Практичний психолог

вихователі

4

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

вихованці

закладу

листопад

Практичний психолог

вихователі

5

Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

вихованці

закладу

квітень

Практичний психолог

вихователі

вуз. спеціалісти

IV. Робота з батьками

1

Консультації:

-           «Протидія цькуванню в дитячому колективі»

-          «Булінг від «А» до «Я»

-          «Стоп насильству в сім’ї»

батьки

упродовж

року

Практичний психолог

2

Тренінг:

 «Як навчити безпеці дітей в Інтернеті»

батьки

упродовж

року

Практичний психолог

3

Інформаційна робота через веб-сайт закладу

батьки

упродовж

року

Вихователь-методист