Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладі дошкільної освіти - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з ООП: не дитина повинна підлаштовуватися під загальну систему навчання і виховання, а саму систему слід спрямовувати на задоволення потреб та інтересів кожної окремої дитини. Освітній інклюзивний простір має бути доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання  – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.

Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі закладу дошкільної освіти можуть створюватись спеціальні та інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 Рішення про створення, порядок комплектування спеціальних та інклюзивних груп, організація корекційно-відновлюваної роботи, специфіка діяльності визначається нормативними документами, затвердженими МОН за погодженням з МОЗ.

 Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу з порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату в інклюзивні групи додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, територіального лікувально-профілактичного закладу тощо.

 Діти з особливими освітніми потребами можуть перебувати до семи (восьми) років у спеціальних закладах дошкільної освіти (групах) та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами станом на 01.09.2023р.

Відсутні умови доступності закладу дошкільної освіти для навчання дітей : з особливими потребами (опорно – руховий апарат).

Відсутні пандуси, поручні для пересування між поверхами, туалетні кімнати не пристосовані для дітей, які пересуваються на візочках.

Звернень від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей з особливими потребами не зареєстровано.